باران رحمت خدا

باران رحمت خدا
خدایاباران رحمت تو همواره درحال باریدن است ،تقصیر خودمان است که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!!!!
قالب وبلاگ

زندگی مثل آب توی لیوان ترک خورده می مونه ...بخوری ،تموم میشه،نخوری،حروم میشه!!!

تا می تونی از زندگیت لذت ببر،چون در هر صورت تموم میشه...



نظرات شما عزیزان:

آرمـــــــــان
ساعت12:08---28 آبان 1393
اکسیژن مے خواهم چکار؟!
وقتے دلیل نفس کشیدنم ب راحتے از من گذشت.
پاسخ:چه جالب


کاتالیزگر امید
ساعت16:41---20 مهر 1393
الکترونها منتظر پست های جدیدتون هستنا
پاسخ:شرمنده اخه من پشت کنکری هستم و باید درس بخونم برای همین نمی تونم زیاد پست بزارم ولی بازم سعی خودمو می کنم ممنون از حضورتون


صالح
ساعت15:51---22 شهريور 1393
سلام

من دانشگاه بزرگمهر قاین قبول شدمو جزو ورودیایامسال این دانشگاهم ولی نمیدونم چرا ازین وبلاگ سر در اوردم!!!
پاسخ:سلام امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید خوشحالم از حضورتون


الفبای عترت
ساعت13:34---22 شهريور 1393
بعضی از مطالتون جالبه با اجازت تو سایت استفاده می کنم.
پاسخ:ممنون از حسن نظرتون اجازه ما هم دست شماست


کاتالیزگر امید
ساعت23:19---4 شهريور 1393
"زندگی یک اثر هنری زیباست..نه یک مسئله ریاضی.
پس به آن زیاد فکر نکن..از آن لذت ببر..."
یاد این جمله افتادم
ممنون


الفبای عترت
ساعت19:03---2 شهريور 1393
سلام با احترام لینک شدید
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:43 ] [ فدک ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .خدای مهربان با آغوش باز در انتظارسلام دوباره ی بنده هاش هست،پس درنگ نکن!!!!!!!
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  باران رحمت خدا. و آدرس fadak72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ ها
آرشيو مطالب
مهر 1393
شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كد موس